Klassisk manikyr - Ljusrosa + glittrig nagel

Detta är alltså då en klassisk manikyr som jag gjorde igår. Helt simpel, ljusrosa lack och sen en glittrig nagel på vardera hand.

En klassisk manikyr är alltså när man pushar nagelbanden & gör rent, klipper med tången, sedan filar & man kan även polera med olja om man vill och kanske inte tänker lacka, bara vill fräsha upp dom liksom.

Men annars är det bara att efter alla moment lacka med först baslack, sedan färglacket & sist men inte minst med topplacket & woila!

Kom ihåg att det bara är att maila till: [email protected] om ni skulle vilja sitta modell någon dag till mig samt då bidra med underlag till mitt gymnasiearbete!
Men ni får ha det bäst så ses vi snart igen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nailartbysofia.blogg.se

Nagelblogg, där jag lägger ut allt ifrån nagelkonst till tips & tricks osv osv Mailadress: [email protected] för er som vill vara modell till mig samt bidra med blogginnehåll till mitt gymnasiearbete!

RSS 2.0